perjantai 16. maaliskuuta 2012

Anonyymit



Jep. Eihän siinä menny kun vajaa kaks kuukautta, kun ihanat anonyymit on alkanu munkin blogis ulisee. Kaikista loistavinta oli se, kun olin just alkamas kirjottaa tätä postausta niin eräs anonyymi tulee sanomaan että mainostan blogia pitkin mäkiä, mielenkiintosta. Onko kyseessä se että, mun allekirjotukses on mun blogin osote? Oh jesus lord, ei sitä ihmiset availe jos ei kiinnosta. Joten hankkikaa suurempia murheita, kun mun blogin levittymisen murehtiminen.

Mitä te (anonyymit) saatte siitä, että tuutte selitteleen mun blogiin asioita mitä teen väärin ja miten asiat pitäs hoitaa. Mulla on yks vinkki, hankkikaa jutuillenne kasvot ja tehkääpä vaikka ite se blogi niin sitten voidaan vaihdella niitä mielipiteitä ja sillon ehkäpä julkasen ne piip puheetkin täällä, mutta eipä niin tuu nyt tapahtuun koska mä en hyväksy tänne mitään negatiivista. Säästäkää ilkeet jutut johonkin muualle, koska mua ei vois kiinnostaa pätkääkään. :)

3 kommenttia :

  1. Sori kommentoin nyt anonymminä, kun mulla ei ole mitään tunnusta millä kommentoida. Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että anonyyminä kaikki tulee sanomaan mitä sattuu, mutta eikö sun pitäisi olla bloggaajana valmis vastaanottamaan myös kritiikkiä? Se onkin sitten eri asia, että mikä on asiallista kritiikkiä ja mikä ei. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai saa kommentoida anonyyminä, mut pointti oli se että mitä sisältöö antaa julki kommentillaa. Oot oikeessa että bloggaajan pitää ottaa kritiikkii vastaa, mut ei se oo kritiikkiä että haukutaan jne. :) Mä oon oikein hyvä ottaan kritiikkiä vastaan, mutta en ilkeilynä.

      Poista

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.