keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Keskiviikko höpinöitä

Helou again. Ajattelin postata vielä yleisesti ottaen tästä päivästä vähän juttua, vaikka jo kerroin meiän mahti Taide ja Kulttuuri kurssista. Tänään koulun jälkeen käytiin tyhjentään meiän kirppispöytä ja rahaa oli tällä kertaa tullu joku parisen sataa. Mulla myös on ollu tässä lähiaikoina tosi ikävää rintakipua ja semmosta huteraa oloa, niin kävin sitte näyttämässä itteeni ja mulle ilmotettiin että mullon suola/sokeriarvot todella matalat ja mulla on stressiä (?!) joka aiheuttaa tällästä.

Mitään muuta en tehnyt tänään, paitsi oon nyt nukkunut parisen tuntia kun tuntuu ettei yöunet riitä vaan mulle, kun herätys on joka aamu 6, enkä oo ihminen joka nukahtaa 20-21. Sekä toisekseen tänään tapahtuu jännä juttu vajaa tunnin päästä niin uni ei tuu kyllä! ♥

Eipä tässä ollukkaa mitään sen järkevämpää kerrottavaa, mutta mulla ois tossa pari kuvaa mitä napsin tänään, joten here we go.


Mun uus rakkauslaukku jonka sain äitiltä joululahjaks. Oon nyt tykästyny käyttään tollasia laukkuja, joten why not, vaikka onkin vähän tylsähkö musta.
Meiän koulun seinillä on rivoja taideteoksia. Mitähän toikin esittää? Pakko oli silti ottaa kuva, niin pääsette teki ihmettelee.
Korkeiden paikkojen ystävänä nää koulun tylypahka rappuset on aina yhtä ihania, kun näitäkin löytyy varmaan kaks tai jopa kolme meidän koulusta.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.