lauantai 31. maaliskuuta 2012

Rage

Ihanaa lauantaita kaikille! Täällä on ollu aika perus lauantai, jos niin voi sanoo, krapulassa riehuvia aikuisia, krapulaisten aikuisten käskyjä/huutoa ja valitusta ja sitten tietenkin, ah niiiin levollinen ruokailu suuren ''perheen'' kesken, joista säkällä tuntee ne neljä. Eli todentotta vihaan viikonloppuja kotona.

En oo päässy kuvailee mitään muuta kun taas ulkona, kun täällä kuvaaminen herättää ärsyttäviä kysymyksiä ja en jaksais selitelläkkään koska tän talouden ihmiset kuvittelis hyvin pian että kuvaan niitä mun blogiin. Jooh, vainoharhasia sekopäitä. Eiku! Oonpas mä nyt taas hyvällä päällä.

Eniveis tänään oon piirrelly monta tuntia, käyny kaupassa joka oli aivan tyhjä siis oikeesti tyhjä ja sitten oon vaan kattonu Shrekii ja odottelen ens yön leffaa, meinaan Lasitalo tulee! Oon monien vuosien ajan yrittäny ettiä sen nimee, kun kerran nähny ja tykästyin. Meinasin saada siis sydänkohtauksen eilen kun kävin sisarsivustolla eli Telkku comissa kattomassa leffoja (joo, siis tää mun blogihan on telkku.com kakkonen).


Meiän perheen ystävien kämppä vähän loisti auringossa, love it ♥
Niin ja toi meiän naapurien talo nyt vaan oli niin kivasti siinä, niin nappasin kuvan.
Ja sitten mun ihania kynsiä, mitkä tein eilen ♥ Vähän tärisi kuvata autossa, mutta kai tosta jotain selvää saa.

1 kommentti :

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.