maanantai 2. heinäkuuta 2012

Ruusunen



Helou! Nyt se kesä taas tuli takas vai? Ihan mahtava ilma! Lämmin ja paistaa aurinko. ♥ Mun piti ottaa koko päivä aurinkoo, mutta heräsin taas 12, niin into lopahti siinä kun ajattelen aina ettei se oo järkevää alottaa liian myöhään. Huomenna uus yritys siis. Tänään tosiaan oon taas ihkuttanu tota säätä, marsuja ja kuvaamista. Alkaa kieltämättä kaatuun seinät päälle kun ei pääse Tampereelle yhtään menemään kun ei oo bussikorttii tai bussiin ees sitä rahaa. Voi ahdistusärsytys. Luojan kiitos viikonloppuna on talo tyhjänä niin vois vaikkapa kutsuu pari kaverii meille ja tehä jotain erilaista, kun täällä landella se onnistuu.

Ei mulla mitään ihmeempii kerrottavii oo kun mun pitäis toi himputin marsuhuone mennä siivoon ku se on taas siinä kunnossa että, en pysty ees kattomaan sinne. Marsuistahan se on tosi jännää kun paikka on iha rempallaan, niin juostaan pikkasen kovempaa niin varmasti lentää kaikki papanat ja heinät munkin huoneen puolelle. Thanks girls. ♥ Mulla ois tarkotuksena tehä sellanen Summer essentials postaus, mutta en paljasta siitä mitään koska eihän siinä ois mitään kivaa sen jälkeen.. tainno taisin paljastaa jo aika paljon.

2 kommenttia :

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.