tiistai 14. elokuuta 2012

Last Day of Summer

Diandra Flores - Prinsessalle




Heissan! Oon satavarma että tänään on viimenen päivä tätä kesää. Aurinko paistaa ja on aika lämmin. Tästä se syksy nyt tais startata koska ite en pärjää ulkona enään ilman takkia vaikka aurinko paistaa. Jeeeee syksyvaatteet here I come! Rakastan syksyä kun voi käyttää kivoi kenkiä ja vaatteita + ihania huiveja. ♥ Syksyhehkutuksen sijaan ajattelin tulla vähän päivittelee kuulumisia ja mullehan kuuluu oikeen kivaa. Koulussa sujuu vaikka on uusia asioita, ihana nähä pitkästä aikaa kavereita ja ihana nukkua univelkoja pois sekä taas vähän saada lisää univelkoja. On tää helpompaa kun lomailu kun saa jonkun järjen tähän touhuun ettei vaan valvo öitä.

Mun piti tänään kuvata vähän postauksia blogiin, mutta tajusinpa sitten että kamera on 100km mun luota, joten taitaa jäädä kuvaamatta kun toi huonompi kamera ei sovellu tarkkoihin kuvauksiin. Damnit. Mä niin toivon että saan oman järkkärin pian, tai ainakin jossain vaiheessa.

Muuten jos ette oo kuunnellu Diandran albumia vielä, niin oikeesti kuunnelkaa. Se on oikeesti törkeen hyvä ja oon aika addiktoitunu niihin biiseihin. Kerrankin Suomesta tulee tollanen tähti ihmisten tietoisuuteen. Love it. Nyt kuitenkin meen vähän keräilee marjoja, koska nyt on syksy ja niitä voi syödä. ;) haha heippa!

1 kommentti :

  1. Tein uuden blogin vanhan tilalle, käy toki kurkkaamassa ja liity lukijaksi jos tykkäät ;)
    alisaaj.blogspot.fi

    VastaaPoista

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.