lauantai 13. lokakuuta 2012

SYKSYN SÄVYT


Mun piti tehdä isompi postaus syyskuun lempparijutuista, mutta se jäi kaikessa kiireessä tekemättä, niin ajattelin postailla näitä lempparijuttui pitkin tätä syksyä nyt. Mun kynsilakkahulluus ei hälvene ees syksyllä, vaikka ei enään kynsissä näykkään kivoi kirkkaita värei mitä varten oikeesti elän, mutta syksyllä on kivaa vaihtelua kun voi lakkailla ihan syyllä tummemmiks kynnet. Vaikka lakkailen tummilla syksysin paljon enemmän, niin en silti luovu kevyistäkin väreistä tai glitterilakoista. En sitte tie oonko ainut joka tavallaa menettää lakkausintonsa syksyllä kun alkaa tumppukausi niin eihän kynnet pääse ees oikeuksiinsa.

Mulla on tällä hetkellä viis lakkaa, joita käytän keskimääräsesti eniten, joten ne varmaan on sillon mun lempparit? Joka tapauksessa, voisin esitellä nää pikkuset teille..


♥ Ensimmäisenä tuolla vasemmalla näkyy Avonin glitterilakka joka on tollanen violetinruskeeseen taittuva lakka joka on siis glitterii ja säihkettä täynnä. Nimeltään tämä on Violetta. Tykkään käyttää kyseisestä lakkaa yksin tai sitten muiden sävyjen päällä. Täydellinen glitterlakka ihan kaikki sävyjen päälle käytettäväks ♥

♥ Toisena on perus tummahko violetti, joka näyttää eri valoissa hieman erilaiselta mutta yleisesti ottaen se on tummahkon puhdas violetti ja täysin matta, joka on ristitty jonkun nimiseksi mutta oon hukannu tän henkilötodistukset johonkin. Bohoo! Mutta kyseessä on kyllä kaikkien aikojen lemppari violetti ja se on kotosin H&M:stä.

♥ Kolmantena on pikkunen kotoisin rakkaalta kynsilakkamerkiltä, eli Wet n Wild:iltä ja sävy tällä on Through the Grapevine ja se on purppuranvioletti ja aivan älyttömän kaunis sävy varsinkin vaaleella ihosävyllä sekä kaikenlisäks se on täysin matta.

♥ Neljäntenä on saman perheen pikkunen kuten äsköses mutta sävy on nimeltään I Need a Refresh-Mint ja se on selvästikkin siis mintunsävy joka ihme ja kumma sopii tosi hyvin myös vaaleelle iholle ja tämänkin on matta. Matat on mun ehdottomii lemppareita siis!

♥ Viimeisenä muttei vähäsimpänä on kaunis glitterilakka Wild & Mild:iltä ja se on nimeltään Flash. Violettei, hopeisia ja sinisiä glittereitä. Ah niin täydellinen varsinkin aikaisemman minttusävyn kanssa. ♥

Mä niin rakastan näitä lakkoja etten pääse ylikään. Haluan niin älyttömästi mennä ostaan noi kaikki Wet n Wild:in lakat, jotka siis on Megalast sarjaa koska ne ehkä maailman parhaimpia kynsilakkoja ja voittaa 6-0 ihan merkkilakatkin. Can you believe it?

Nyt isken haastetta sinnepäin, eli jos teillä on blogi niin tehkää tekin lemppari syyskynsilakoista postaus ja linkatkaa se mulle koska mä niin haluan ostaa lisää tummia kynsilakkoi ja yleensäkkin kaiken sävysiä.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.