keskiviikko 31. lokakuuta 2012

TÄMÄKÖ UNELMALAUKKU?



Oon himoinnu todella pitkään jotain ihanaa laukkua, joka täyttäis mun laajat vaatimukset. Nyt sitten taisin löytää sellaisen yksilön joka on kaunis, naisellinen, laadukas ja tilava. Kyseessä on aivan ihana Steve Maddenin Bparkker laukku jonka bongasin Sarenzan sivuilta ja eipä se hintakaan nyt kovin paha ollut Maddenin tuotteeksi, noin 70 euroa.

Oon niin innoissani tosta laukusta, että taidan alkaa siihen vähän säästämään ja hankkia sen itelleni, koska oon tullut siihen tulokseen että en aio hankkia yhtäkään alelaukkua tai esimerkiksi H&M laukkua, joka hajoo alle parissa kuukaudessa mun käytöllä ja muutenkin. Ei kyllä taida löytyä yhtäkään niin muodoltaan mulle sopivaa laukkua kun tuo Maddenin yksilö, mihin oon nyt täysin rakastunut.

Mitä mieltä te ootte tuosta ihanuudesta? Otan mieluusti kyllä vastaan ehdotuksia muihinkin laukkuihin, jotka ois laadukkaita, ei-niin-älyttömän-kalliita ja kauniita, niinkun Bparkker.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.