lauantai 13. lokakuuta 2012

TODAY WAS A GOOOOOD DAY


Kaks maailman parasta kosteutusvoidetta tällä hetkellä
Kuinkahan monta postausta oon tehny tänään? Nyt tulee koko päivän tiivistys, eli lauantai oli ja on kai edelleen mutta oon ite aika tillintallin kun viime yönä nukkunu joku perus viis tuntii. Sain tossa vuokraleffoi käyttööni, mut en niistäkää oo saanu oikee vielä mitään irti, pitsaaki maistoin ja ei sekää ny oikee iske mutta pepsi maxii kyllä uppoo. Ajattelin vaan tulla turhasti selittää jotain turhaa tänne ja oikeesti oon addiktoitunu yhteen uuteen nettisivuun, vähän niinkun tumblr tyyliiseen missä on semmosii teemakuvia vähän kun Before I Die juttui, mut vähän ilosemmalla tittelillä. Ehkä siittäkin teen postauksen tänään jos oikeen himobloggariks kehtaa alkaa tai sitten ihan suosiolla siirrän sen myöhempään.

Huomenna ilmeisesti käydään Ikeassa kattoon mulle uutta tuolia tähän, kun tääon kirjaimellisesti lahonnu. Yks jalka katkennu, joku tukiakseli halki että tää heijaa kun joku vauvojen nukutusturvakaukalo ja olo on ku ois viikon kävelly 40kg reppu selässä kun ottaa nii niskaan ja selkään. Toivottavasti sieltä löytyis joku mun tyylinen tuoli, joka ois vielä sillee suhkot edullinen. Nyt jatkan koomailua, koska ei mulla oikeesti ollu mitää tärkeetä kerrottavaa. Pitäkää kiva loppuilta missä ikinä meettekin! :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.