keskiviikko 17. lokakuuta 2012

KYSYMYKSET PART 1

Minä, perhesuhteet ja valinnat


Kuinka monta sisarusta sulla on?
Mulla on pikkusisko joka on 5 vuotias ja kaks pikkuveljee, jotka on 4 ja 17 vuotta.


Millainen perhe sulla on?
Mulla ei oo perhettä, mutta on perhesuhteita. Tässä taloudessa missä asun, niin asuu mun vanhin veli, äiti ja sen mies. Mun pikkusisko ja toinen veli asuu isän kanssa toisella paikkakunnalla jne.


Onko sulla lemmikkejä?
Juu, kaksi marsuu nimeltään Nanna ja Bella ja niillä on muuten huomenna 8 kk kekkerit.


Onko sulla paljon kavereita?
Ihan tarpeeks, vaikka niitä hyviä kavereita ei kyllä oo ees tarpeeks.


Kuinka monta kertaa oot ollu lentokoneessa ja mihin matkustit?
Oon ollu kolmesti etelässä, eli 6 kertaa oon ollu lentokoneessa (hahaa paluumatkat hei kans lasketaa!) Oon käyny Bulgarissa (2006), Espanjassa (2007) ja sitten tänä kesänä kävin Kreikassa.

Paras lapsuudenmuistosi?
Niin paljon etten osaa erotella yhtä tiettyä, mutta varmaan kaikki Puuhamaan reissut on sellasia mitkä on vahvimpina mielessä, ensimmäinen puhelin jonka sain joskus kakkosella ja se oli 3510i sekä varmaan se, kun harrastin kilpauintia.

Minkä päivän eläisit uudestaan jos voisit?

Viimesen työpäivän päiväkodilla, jossa tein hommia melkein vuoden päivät.

Mitä opiskelet vai ootko töissä?
Opiskelen lähihoitajaks viimestä vuotta ja sen jälkeen haen Ammattikorkeeseen.

Voisitko kertoo sun opinnoista kun itse haluaisin alkaa opiskelemaan jotain uutta ja ideat on lopussa?
Voisin tehä lähihoitajista eriksee iha postauksen ihan piakoin, että vastaan sitten tähän sillä!

Mikä susta tulee isona?
Toivottavasti kätilö tai sitten se sairaanhoitaja. Hoitoalalla kummiskin tuun työskentelee.

Onko tyylisi sellainen kuin haluatkin sen olevan, vai tuntuuko siinä olevan jotakin kehitettävää/mitä? Ei täysin. Tykkään kattella muiden pukeutumista, mutta itellä turvaudun yleinsä mukaviin vaatteisiin koska oon mukavuudenhalunen enkä todellakaan esimerkiksi kouluun pukeudu kuin se olis joku Oscar-gaala, vaikka tekiskin ehkä mieli.

Haluisin kehittää ehkä sillä tavalla, että ois enemmän värejä vaatteissa eikä aina basic ruskee-musta-valkonen.

Mitä harrastat?
En harrasta varsinaisesti mitään paitsi bloggausta ja valokuvausta. Miten tylsää! Mutta tuntuu, ettei tällä hetkellä elämään kyllä mahtuis ees mitkään velvoteharrastukset ja niitä oon kyllä harrastanu elämässäni jo iha tarpeeks.

Seurusteletko? 
En voi sanoo että seurustelisin, mutta en täysin sinkkukaan oo.

Oletko koskaan seurustellut?
En laske yhtäkään tapausta seurusteluks.

Haluaisitko lapsia joskus?
Kyllä juu.

Missä kaikkialla olet asunut?
Asuin Tampereella 18 vuotta ja nyt tässä ihan rajalla parisen vuotta kohta.

Jos voisit asua missä vain, missä asuisit?
Tampereella, yksinkertaisuudessaan. Ainahan ihminen toivoo asuvansa jossain ulkomailla jne, oon itekkin siihen sortunu mutta täytyy myöntää etten osais elää muulla tavoin ku suomalaiset. Kreikka houkuttaa maana, mutta niiden elintavat on niin erilaisia etten koskaan sopeutuis sinne.

Asutko kotona vai omillas?
Kotona valitettavasti.

Kuvaile elämääsi noin 10 vuoden päästä tästä ja mitä toivoisit sielä olevan?
Sillon mulla on aviomies ja ehkä lapsi tai kaks, kätilön ammattitutkinto ja luultavasti kätilön töitä, omakotitalo jossain ei-niin-keskustassa, kultanen noutaja jonka nimi on Armas ja oon suunnittelemassa ja luomassa lastenvaatemerkkiä.

Miten unelmasi ovat muuttuneet vuosien myötä?
Reaalimaailma on iskeny vastenkasvoi ja se, että lapsen omanen hyväuskoisuus on lähteny ja huomaa ettei unelmia saakkaan toteutettuu pelkästää sillä että toivoo niiden toteutumista. Nuorempana toivoin saavani Range Roverin ekaks autoks ja nyt toivon että joskus ees pääsisin istuu sellasen auton sisään tai se, että halusin aina muuttaa Yhdysvaltoihin ja uskottelin että siellä kaikki on paremmin, kun ihmiset on niin suvaitsevaisia ja siellä on niin paljon erilaisuutta, mutta ei sinnekkään vaan kävellä tosta noin.

Millaisia ihmisiä et siedä?

Uusavuttomia, tyhmiä, vaikeita ja itsekeskeisiä. Niin ja tietenkin sellasia jotka käyttäytyy tosi etovasti, eli sellaset joilla ei oo arvokäsityksiä mistään niin joo.. en siedä.

Millaisia ihmisiä ihailet?
Ihmisiä jotka osaa asioita, ei luovuta, on pitkäjänteisiä, toimii hyvin ja tasavertasesti ja sellasia jotka ei kulkeudu massan mukana.

Miksi et juo alkoholia?
Miksi joisin? Ei ole mun juttu ollut koskaan. En pidä alkoholista, en sen vaikutuksista enkä koko alkoholikulttuurista.

Poltatko tupakkaa?
Noup. Ikinä edes maistanut!

Kadutko jotain?
Vaikka mitä. Kadun sitä että oon antanu ihmisten kävellä vuosien ajan mun yli ja varsinkin se, että hieron kaveruutta sellasten kanssa jotka ei oo mun kaveruuden arvosia. Teen sitä edelleen ja kadun.

Mitä haluat tehdä eniten koko maailmassa?
Auttaa maailman lapsia saamaan paljon paremman elämän ja tulevaisuuden.

Paras kaverihetkesi?
Kaikki hetket mun parhaimman lapsuudenystävän kanssa. Niitä on niin monia, etten osaa erotella mitään parhaimpia mutta parhaiten mulla mielessä on kaikki Tapparan hokipelit sen kanssa, shoppailu 20 eurolla hirveellä miettimisellä, mihin on rahaa ja jääkö rahaa viellä mäkkiruokaan (koska se oli aina kohokohta) ja se kun olin yötä niillä ja yövyttin teltassa niiden takapihalla, mutta ei uskallettu nukkua siellä niin mentii sisälle missä ei myöskään uskallettu nukkua.

Oletko koskaan kokenut olevasi todella elossa? Milloin?
Aika syvällinen kysymys, mutta en oo ainakaa tiedostanu sellasta fiilistä että oisin jotenki eriksee tajunnu tuntevani oloni paljo ''elokkaammaks'' haha, mutta elossaelossa fiiliksen saan kyllä aina kun teen töitä päiväkodissa koska se on jotain, mihin tavallaan oon kasvanu ja haluun panostaa. -Kerro joku pikkuasia, mistä tykkäät Tykkään yhden pojan iltaviesteistä!

Mitä mieltä oot homoista ja lesboista? 
Homoissa en nää mitään vikaa, enkä kyllä lesboissaan mutta joskus lesbojen itsensä esiin tuominen on niin tyrkkyä ja oikeen seksuaalisuuden tyrkyttämistä, että sitä en siedä. Homot nyt on ilosia ja normaaleita keskimääräsesti.

Kuinka pitkä olet? 
En varmaa pituutta tie, mut sellanen 162-165cm kun viimeks on mittailtu.

Miten vietät yleensä vapaa-aikasi? 
Nukkumalla, netissä, kattomalla leffoi, kaverien kanssa jne.

Mihin maahan haluaisit matkustaa?

Rodokselle takas! Kyllä mä ihan jokapuolelle haluisin mutta Rodokselle voisin lähtee vaikka heti.

Jos voisit tehdä toisin jotain elämässäs, mitä tekisit?
En ois koskaan antanu muiden pompotella mua ja saada laittaa mun itsetuntoo siihe jamaan mitä se on nyt.

Ootko ollu jossain onnettomuudessa ikinä?
Kyllä oon monissakin, mutta en esimerkiks missään liikenneonnettomuudes ellei pyöräonnettomuutta lasketa sellaseks.

Mikä on pelottavinta mitä sulle on käyny?
Se kun lähti melkee henki pyöräonnettomuudessa.

Mitä pelkäät?
Käärmeitä, pimeyttä ja kuolemaa.

Pahin pelkosi?
Törmätä käärmeeseen jossain pimeellä, esim kun mulla on tapana takapihalla hihhuloida, niin pitää kokoajan tuijottaa jalkoihin ettei vaikka joku ääliömato oo luikerrellu terassille. Hyiiiis.

Mitä rakastat/tykkäät?
Lapsista, nukkumisesta, psykologisista trillereistä, tunteita herättävästä musiikista, nopeista tekstareista, sateesta öisin, korviksista sekä yhdestä tyypistä ♥.

Onko ulkonäkö tärkee?
Ei, kunhan käy suihkussa ja pesee hampaat niin se on ihan fine.

Huonoimmat piirteesi?
Se, että en oikeesti osaa peitellä turhautumista jos kyseessä on vaikka ''tyhmiä'' tai uusavuttomia ihmisiä. En välttämättä sano suoraa, mut sen näkee musta ja jossain lipsautuksissa sen myös huomaa. Varmaan myös se että teen päätökset aika nopeesti ja sitten kadun tai se, että luotan liian helposti sellasiin ihmisiin mitkä ei ansaitse mun luottamusta ja en taas luota niihin, jotka sen ansaitsis.

Kivoimmat piirteesi?
Oon aika luova ja positiivinen, tuun toimeen kaikkien kanssa (vaikka saan harmaita hiuksia jossain tapauksissa), oon tosi tunnollinen ja täsmällinen varsinkin koulutöissä, jos saan tehdä ne yksin.

Tykkään itessäni siittä, että rakastan olla yksin mutta rakastan myös olla ihmisten kanssa.

Kuulutko kirkkoon ja mitä mieltä oot uskonnoista?
Kuulun kirkkoon, mutta en usko jumalaan. Uskonnot on ihmisten ohjaamista väärille teille ja en pidä siittä.

Pelkäätkö kuolemaa?
Ehkä liikaakin.

Tässä nyt oli muuta, siis aika monta kysymystä jotka erittelin tähän ensimmäiseen osaan ja loput kysymykset varmaankin tulee kokonaisuudessaan tokas osassa. :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.