tiistai 15. tammikuuta 2013

MÄ OIKEESTI TEIN SEN!

Tilauksesi on nyt vahvistettu.. OH HELL YEAH! Mä niin oon happy ja mä niin oon sekaisin onnesta että taidan tästä syödä purkin jätskii ihan vaan sen kunniaks että MÄ VIHDOIN TILASIN SEN HIMPUTIN CANON EOS 600D! ♥ Oioioi. Tää on se mahtava fiilis kun työnteolla oikeesti saa jotain unelmia toteutetuks. Loistavaa.. toivottavasti se mahtavuus ilmestyy postiin vielä tällä viikolla että voin räjäyttää blogin kuvien paljoudella.

Kerrankin mä raaskin ostaa jotain näinkin kallista. Mutta sitä on parin vuoden odottelu ja satojen arvostelujen lukeminen kyllä hyvin pohjustanu. Ei mikään heräteostos meinaan. Ai että, hihi!

2 kommenttia :

  1. kannattava ostos oli, toi on nimittäin tosi hyvä kamera !(:

    VastaaPoista
  2. Jeee! Tiiän sen mut se kuulostaa aina kivalta ku joku sanoo sen ;) hahah.

    VastaaPoista

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.