perjantai 8. helmikuuta 2013

MIKÄ IHMEEN CITYSHOPPARI?


Heipsis! Oon ollu tässä pari päivää nyt aika kaameessa pöpökierteessä minkä oon napannu töistä. Ärh, kun mä aina kuvittelen ettei muhun tartu mitkään pöpöt töissä kun oon niin paljon niissä ympyröissä liikkunut, että tulee immuuniks mutta kyllä ne aina vaan sitten jossain vaihees kaataa sänkyyn katteleen seiniä. Eli note to self: älä raivopese käsiäsi töissä, sillä se ei auta mitään koska vauvat yskii päin jokatapauksessa. 

Lepäämisen ohessa en oo saanu mitään muuta aikaseks paitsi eilen saadun Trendin mukana mulle tuli toi paljon puhuttu Cityshoppari kortti ja joku vihkonen, joten sain syytä kiinnostua jostain. Todellisuudessa en oo yhtään perillä koko systeemistä vaikka oon siitä paljon lukenutkin blogeista. Onko se oikeesti hyvä jos shoppailee paljon ja miten se käytännössä toimii? Auttakaa tyhmempää, koska veikkaan että moni teistä lukijoista tietää mitä tolla voi tehdä. :)

5 kommenttia :

  1. Voi ei, koita parantua! Itse olen huomannut että säännöllinen kookosöljyn syöminen auttaa hieman parantamaan vastustuskykyä niin etteivät kaikki taudit tartu heti kättelyssä. Kyllä moni on tuota cityshoppari-korttia kehunut, mutta itse en ole jaksanut alkaa tarjouksia metsästämään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vois kyllä sitten kokeilla tota kookosöljyä! Syön niin paljon c-vitaminiiakin, että ei se ainakaan sen puutoksesta oo kiinni sitten. Pakko ottaa selvää mistä tota kookosöljyy sais :) Kiitoksii vinkistä!

      Cityshoppari varmaan sopis sitten mulle ihan hyvin jos siihen liittyy tarjouksien metsästäminen, koska siinä mä oon loistava. ;) vielä kun ymmmärtäis koko kortin pointin, niin vois ehkä ottaa käyttöönkin.

      Poista
  2. mulla oli viime vuoden toi cityshoppari ja sieltä vihosta siis löytyy ne kaikki tarjoukset ja sit kun haluat käyttää semmosen ni sanot vaan siitä kassalla ja sit myyjä merkkaa sinne sun kortin taakse, että oot käyttäny sen tarjouksen (-: paitsi jos siinä tarjouksen edessä on [J] niin sillon se on jatkuva eli sen tarjouksen saa käyttää niin monta kertaa kun haluaa ! oli toi ihan kiva, kun sen ilmaiseksi sai, mutta en mä ainakaan loppujen lopuksi hirveesti niitä alennuksia hyödyntäny. ei siellä hirveesti ollu mihinkään esim vaateliikkeisiin tarjouksia, mutta ruokapaikkoihin oli ihan hyviä! tää tais tulla aika sekavasti, toivottavasti ymmärsit ees jotain :-D

    VastaaPoista

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.