keskiviikko 27. helmikuuta 2013

ONE WAY OR ANOTHER

One Direction - One Way Or Another


Heipsulivei. Mä oon tehnyt tänään hyviä päätöksiä koskien mun putelivarastoja, siis ihan ihonhoitojutuista meikkeihin asti. Oon päättänyt että kun oloiltani jaksan, niin kerään kaikki putelit kasaan mitä harvakseltaan käytän ja alan käyttämään niitä niin kauan että ne loppuu ja saan ne pois notkumasta. Tänään kattelin meinaan mun vessakaappia missä säilön jokapäiväsiä rasvoja, niin sielä oli joku seittemän erillistä rasvaa ja niistä käytän ehkä kahta aktiivisesti. Joko heitän turhia roskiin, mutta jos ne on käyttökelposia niin sitten alkaa ankara kulutus, että saa ostaa uusia ihania hyvällä omallatunnolla. ♥

Huomenissa oli/olisi tarkoituksena mennä tekemään koulujuttuja keskustaan, mutta olo on edelleen niin surkee ja unirytmi päin mäntyjä, niin en usko että tulee tapahtuun. Täytyy miettiä sitten jatkosuunnitelmia, mutta itteeni en ala kiduttaa lomalla. Keuhkojen ulos yskimisen sijasta oon nauttinu ihanaa suklaakakkua ja valokuvaillu vähän juttuja, jotka sitten myöhemmin tuun tänne näyttämään tarkemmin. Kyseessä on vinkvink tuotearvostelua ainakin ja ehkä elokuva-arvosteluakin. ;)

Nyt käyn pesemässä kulmavärit ja kasvonaamion pois, haen lämppäreitä ja tuun tähän jatkamaan dataamista. Ihanaa keskiviikon loppuu kaikille! Ps. Päätinpä muuttaa otsikot tästä lähtien isolla fontilla tehdyiks. Näyttää musta kivemmalta.



2 kommenttia :

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.