sunnuntai 12. toukokuuta 2013

LEILEILEILEIJONAT

Loistava päivä keräänty monien satojen kuvien jälkeen tälläiseks tylsäks kollaasiks. Suurinosa kuvista kun on julkasukelvottomia, niiden sisältämän koomisuuden ja laaduttomuuden takia. Sisäistin tähän kuitenkin meiän huippuruokia, fiilistä ja mahtioloo siitä, että Suomi vei seittemän nolla. Kyllä kelpas meinaan kun aurinko paisto, grillailtiin pari tuntii pitkän kaavan kautta, katottiin pelii ja lopulta kaikki jatko matkaa omii reittejään ja mä sukelsin mun valtakuntaan hermoileen, kuten aikasemmasta päivityksestä saa makua.

Nyt kuitenkin fiilis on parempi, kiitos lasten skumpan joka saa mut sokerihumalaan nopeemmin kun limukka. Nyt vois heittäytyy pikemiten sängylle jonkun leffan pariin ja sitten herätä huomiseen äitienpäivään mahdollisimman myöhään ettei tarvi aamulla olla tekemättömän kortin kanssa hereillä, kun äiti on vielä kotona. Sotasuunnitelma käynnistyy vasta klo 13 jälkeen, jollon keksin jonkun korvauksen mun luuseriyritykseen äitienpäivän kunniaks tänä vuonna. Nyt hyviä öitä murut!


Edit: Poistin aikasemman postauksen, koska se aiheutti niin kovasti mielipahaa joillekkin. Onneks kuitenkin mulla on hauskaa ja parilla muulla, koska sehän ratkasee tässä niin katkerassa maailmassa.

8 kommenttia :

  1. NAMNAM mitä ruokaa!

    VastaaPoista
  2. Kantsii vissiin kirjotella tänne vaan asioita, joiden takana uskaltaa seistä ettei tarvitse lähteä tekstejä poistelemaan saatika kieltää kommentointia kun "otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa..." joop, vuoden klisee!! Tuumasta toimeen ja ota sanomisistas vastuuta. Ja jotta tietäisit: On aika montakin kun vaan "pari" joilla on hauskaa sun ansiosta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olipas täydellinen ajankohta avata blogger ja kenenköhäs muun kommentti täällä on kun sun. Tiedätkö että kaikki mistä tullaan mun blogiin, tallentuu mun sivun yleistilastoihin? Mä nään kuka sä oot. Olisko nyt aika lopettaa toi helvetin paskafloodaaminen mun blogiin ja keskity sä siihen sun ratkiriemukkaaseen elämääs. Oot puhunu ittes jo pussiin tässä ja teoillas näyttäny kuka oot. Älä viitsi nolata ittees hyvä nainen enään pätkän vertaa.

      Poista
  3. Ai vissiin tänne tulee mun katuosote ja webbikamerat ja kaikki. Ja tiedätkö, vaikka tuliskin, niin se on helvetin hyvä että tiedät kestä puhutaan ja kuka on kukin. :D

    VastaaPoista
  4. ahah xD meneeks sul oikeest noi huonost et pitää aukoo päätää jossai blogis ja arvostella muide elämää? tuu tosiaa urputtaa sit ku sul o se lätkämies vai mitäs sä olit kirjotellu ;) haha, kyl nää iha hauskoi on. Ja jos haluut poikkee nii voin mä sulle numeron heittää et jos haluut osotetta soitella nii voidaa jutella pidempääki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Menee :( Tarviin ammattiapua. Kolahti, kolahti kops.

      Poista

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.