keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

OH MY GOD.. INGLOT!

En pysty ajatteleen kirkkaasti, kun mun edessä nököttää mun ensimmäinen ja kauan odotettu Inglotin Freedom System paletti. Ei löydy sanoja kuvaileen miten onnellinen oon tästä, koska se on just sitä mitä odotinkin ja sävyt mitä kokosin tähän, on just sitä mitä halusinkin. Nyt mulla vaan iski järkyttävä himo tilata näitä lisää ja koota erilaisia silmälookkei ja vaikka mitä hienompia yhdistelmiä. Ehkä mä nyt hetken aikaa pärjään tällä paletilla minkä ajattelin kesäpaletiks, missä yhdistyy pari neutraalia sävyä sekä sitten värikkäät sävyt. Tällä paletilla siis saan ainakin kolme erilaista lookkia tehtyä ja tietenkin voin yhdistellä ihan kaikkia sekasin, mutta pääpiirteittäin vaalein sävy 328 eli toinen oikealta katsottuna kulmaluulle, 327 eli tummaruskee oikeelta kulmavakoon ja sitten aina yks värillinen sävy liikkuvalle luomelle, mutta mua polttelee jo niin kovasti sekin että pääsen yhdisteleen esimerkiksi tota ihanaa vaaleen sinistäsävyä ja violettia liukuväriks!

Tilailin nämä Inglotin sivuilta ja toimitus oli ihan älyttömän nopea kuten kaksi hurjaa päivää. Hintaa tällä kokonaisuudella tuli postituksineen 42 euroa, eli varsinainen viiden sävyn paletti maksaa 10 euroa ja jokainen sävy maksaa 5.50 euroa ja niitä sävyjähä on ihan taivaallinen määrä. Ette uskokkaan minkä tutkimustyön tein jokaisesta sävystä, koska nettisivusävythän nyt aina on sitä mitä on ettei niihin pidä täysin uskoa. 

Huomenna urakoinkin mun koko meikkikokoelman ja heitän kaiken mäelle, jotka ei täytä yhtä hyviä laatukriteerejä kun tää mun uus rakkausmerkkini. No ei kai sentään, mutta ainakin raivaan tilaa hurjasti että saan tilattua lisää tälläsiä ihania meikkejä vihdoista viimeinkin kun on tähän ikään tullu. Miten voi olla näin laadukasta, näin edulliseen hintaan? Uusi addiktioni: Inglot.

Matte Square 382, Matte Square 345, Matte Square 334, Matte Square 328 ja Matte Square 327.

Ihanaa! Kerrankin mulla on laadukas mattapaletti kesää varten. Nyt on pakko alkaa kokoon neutraalipalettia, että saa jokapäiväiseen lookkiin tehtyä omankin tälläsen. Otan mieluusti vastaan sävysuosituksia ja ehdottomasti palettisuosituksia, että mitkä sävyt sopii täydellisesti yhteen.

2 kommenttia :

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.