sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

STRÅLENE FRA SOLEN REFLEKTERER GJENNOM BØLGER BLÅ

DJ Broiler - Vannski
God kveld! Tuntuu ettei mulla irtoo erityistä kiinnostusta tällä hetkellä mun rakasta kameraa kohtaan (himo kuvata on järjetön, mutta..) koska objektiivi ei enään pysy mun tahdossa mukana eikä veny niihin mittasuhteisiin mitä tarvitsen ja haluan. Jotenka.. tänä iltana tilaan todennäköisesti Gigantista objektiivin mitä oon silmäilly jo jonkun aikaa. Haluan kaikenkattavan objektiivin, eli pystyy tarkentaa niin läheltä mutta myös ottaa hyvälaatusia maisemakuvia, mitä ei valitettavasti tällä mun rakkaalla oteta. Rakastan tätä silti, koska lähikuvat on erityisen hyviä omaan makuun. 

Objektiivin muutoksen rinnalla mulle iski hiuskriisi tänään, jonka jälkeen suuntasin nopeesti kaupasta hakemaan hiusväriä ja matkaan tarttu tollanen Garnierin väri sävyssä 4.15 Iced Chesnut ja tykkään tosi kovasti tästä mun kynityissä hiuksissa! Tosiaan kuten kuvista näkyy, multa lähti tänään päästä aivan hirveesti hiuksia kun innostuttiin vähän ohenteleen ja pätkäseen pituutta kesän kunniaks. Enpä mä kesäsin hiuksia paljoo pidä auki, niin ihan hyvää tekee niille vähän harventua. Jessus miten paksuks voi suomalaisen tytön hiuksetkin kasvaa. 

Huomenna alkais ensimmäinen lomaviikko ja odottelen edelleen pomolta vahvistusta työkuvioista, mikä määrittelee sen miten tuun töissä käymään vai tuunko olleskaan. Ehkä mä nyt sallin levolle tän yhden viikon jos ei mitään ihmeempii kuvioita ilmesty. Oon tuijotellu monta jaksoo Paris Hiltonin My New BFF sarjaa ja tykkään sen draamapitosuudesta ja musta Paris on vaan herttanen. En osaa vihata sitä muiden tavoin. Taidanpa jatkaa muuten nyt kyseisen sarjan katteluu iltapalan voimin kun tuli siitä puhekkin. Ha det bra! ♥ 

2 kommenttia :

  1. Niin upeita kuvia!:) Muutenkin tosi ihana blogi:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Sofia! :) Pakko käydä kurkkaseen sunkin blogi

      Poista

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.