maanantai 12. elokuuta 2013

OLENKO YLIHERKKÄ COLOUR GODDESSILLE?

Mun on pakko kysellä täältä suunnasta jos joku muu olisi tietoinen mahdollisesta samankaltaisuudesta koskien Bed Headin yhtä tuotetta. Kyseessä on siis Tigin Colour Goddess jonka ostin vähän aika sitten pienoisesta alennusmyynnistä ja ajattelin laittaa testaukseen koska pääsääntöisesti olen kuullut pelkkää hyvää Bed Headin tuotteista ja varsinkin Tigistä koska sen sarjan tuotteita ei ole testattu eläimillä ja se on ehdoton plussa mulle. 

Tässä kuitenkin kävi pieni ikävä juttu ja ensimmäisen käyttökerran jälkeen oli vaan pakko todeta ettei minkäänlaista sileyttä tai muutakaan "erityistä" tapahtunut hiuksille niinkuin yleensä odottaa, että nyt edes sileyttä antaisi hiuksille mutta ei niin ei. Se ei kuitenkaan ollut se kaikista isoin ikävyys vaan se, että seuraavana päivänä ja toisen pesukerran jälkeen totesin, että mun päänahka on lievästi tulessa. En edes ajatellut siinä vaiheessa, että siitähän se nyt johtuu vaan raavin niskani verille seuraavana yönä ja sitäkin seuraavana jolloin myös kokeilin kaikkeni ja selvittää mistä ihmeestä kaikki johtuu. Töidenkin takia olin täikuurilla varulta että jos johtuisi niistä mutta ei sellaisiakaan löytynyt ja mitään perusteluita hirveelle kutinalle ja poltteelle ei keksitty. 

Yhtenä iltana sitten havaihduin suihkussa, että mitäs jos kaikki johtuu tosta hoitoaineesta ja päätin ihan kokeilumielessä olla käyttämättä sitä muutamiin päiviin ja kutina sekä arkuus päänahasta on kadonnut lähes kokonaan. Yritin tutkia ainesosista jotain ihmiselle ei suositeltavia juttuja mutta mitään hälyyttävää ei löytynyt ja netissäkään ei mitään varoituksen sanoja ollut vaan lähinnä kehuja kehujen jälkeen. Eikö olekin ärsyttävää muuten kun ei löydy tietoa silloin kun haluisi?

Oon aika varma siis että kaikki ongelmat päänahassa johtui tosta uudesta tuotteesta ja hämmentävintä on se, että muhun ei koskaan mikään uusi tuote vaikuta noin ja en ole yliherkkä millekkään. Joku pieni boikotti tuli ainakin hetkeksi Bed Headin tuotteisiin koska mistä sitä ikinä tietää jos vaan olen yliherkkä (ainakin tälle) kyseisen merkin tuotteille koska ei sekään paljoa vaadi.  

Kysymyksenä nyt teille, että onko jollain samanlaisia kokemuksia Bed Headin tuotteista vai oonko mä yksinäni näiden kuvitelmien ja tuntemuksien kanssa?

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.