keskiviikko 14. elokuuta 2013

UUSI RAKKAUSOBSU

Uusi obsu kotiutettu ja puhdas kemiallinen rakkausreaktio syntyi välilemme. Juuri niin ihana kun halusinkin ja ehkä jopa astetta laadukkaampana mitä kuvittelin näin edullisesti saavan. Pääsin vajaalla 500 eurolla kun ostin tämän ja isomman muistikortin häitä varten. Moni varmaan miettii miten voi saada "hyvän obsun" näin edullisesti mutta hei, voi! Nyt mieli on taas tasapainossa. Ihana tunne kun vihdoista viimein ostin ja eihän tätä ole kuin 8 kuukautta odoteltu.

Harmikseltaan koko päivän on satanut niin en uskaltanut lähteä obsunkaa edes kuvailemaan terassia ja autoa pidemmälle koska en ole vielä saanut hankittua vastavalosuojaa joka edes vähän suojaisi linssiä sateelta ja sen semmoista tärkeetä. Huomenna uusi yritys!

Näihin lähipäiviin on sisältynyt kyllä monenmoista settiä ja niistä voisin tarinoida erikseenkin mutta ehkä mä vähän availen teille juttuja koska tarinointifiilis on jossain hukassa just nyt. Läpimärät tennarit on tullut tosi tutuiksi, kipeytyneet pohkeet kyykyssä olemisesta vielä tutummaksi (kiitos työ vauvojen ryhmässä), lyhyet yöunet koska eilenkin tuli kiinnostava Beck-leffa ja nukkua kerkee myöhemminkin (aamulla eri mieltä), tilannut ihanat conssit jotka on juuri niin mua ja kärsinyt käärmepelkoa pahimmillaan. Vaan minä pystyn tiiivistämään 35 minuutin kävelymatkan 15 minuuttiin koska pelko oikeesti työntää mua eteenpäin kun tiet on sateen kastelemia ja kastemadot oikeen haisee ilmassa. Käärmeitäkin voi siis olla lähistöllä omasta mielestäni. Täähän on oikeesti niin naurettavaa koska toi samainen matka tuli hetki sitten vedettyä nopeempaa koska heinäsirkkojen sirinä kuulosti mun päässä käärmeen sihinältä. Tarviin ammattiapua tähän.

Vetää nää työpäivät ja tohinapäivät kyllä voimat. "Heräilen" tälläkin viikolla kuudelta ja kello soittaa jo joskus puolelta ja ehkä väkisin nousen vartin yli kuus. Töissä aika nyt meneekin nopeesti ja sitten heti kun on jotain tekemistä töiden jälkeen niin kello näyttääkin kotona ollessa jo 19-21 ja sitten onkin jo aika alkaa miettii nukkumista. Terve vaan. Ensiviikkoa odotellessa koska herätys neljältä joka aamu. Ei vituta silti koska viikko lähempänä taas omia avaimia, omaa kotia ja omaa elämää. Herään vaikka koko vuoden neljältä ja teen töitä kuuteen jos tää tahti vaan nopeutuisi. Oon liian malttamaton mutta perkule olisi se vaan niin helpompaa alkaa etsimään vuokrakämppää mutta ei, mä en luovuta! Viikonloppuna taas kaikki näyttää kirkkaammalta.

Nyt kuitenkin toi jääkylmä päärynäjuissi, lukuisat tyynyt ja Netflix viehättäisi mua. Ehkä armahdan ja annan itselleni luvan katsoa leffan ja nauttia 10 tunnista lepoa. Huomenna toivottavasti paljon kuvamateriaalia mun uudella rakkausobsulla. Hyvää keskiviikko iivningii kaikille! :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.