maanantai 21. heinäkuuta 2014

ENSIMMÄINEN BESTÅNI


Huonosti rajatut kuvat, siniseltä näyttävä kehno valaistus, nuupahtaneet ruusut.. noh, ei se mitään koska tiedättekö mitä! Mun olohuoneen tämän hetken kaivatuin huonekalu eli kaappilipastotaso-whatever saapui. Uuvuttavan työpäivän jälkeen läksin tosiaan sinne Ikeaan ja suorinta tietä myyjän luokse jolle listasin tarvittavat mitat ja mitä tarvitsen. Lapun kautta varastoon (okei, muutamat pikkujutut piti hakea tavarapuoleltakin..) ja mahdollisimman pian kotiin uutukaisen tasoni kanssa.

Ajattelin hankkivani saman kokoisen ja korkeakiiltoisen tason mutta myyjä taisi vähän käsittää mun listaukset väärin kun laittoi nämä lasiovelliset versiot täysin umpinaisten tilalle mutta täytyy kyllä sanoa, että kerrankin myyjän virheestä oli jotain hyötyä eli kiitos vaan myyjälle koska nämä näyttää paljon paremmalta kuin täysin umpinaiset ovet. Valtaosalla tuntuu olevan korkeakiiltoisia ja täysin umpinaisia ovia, joten tämä sopii todella hyvin mun kotiin missä on paljon suuria peilipintoja sekä lasitettuja yksityiskohtia. Mielen muuttuessa voi helposti kuitenkin vaihtaa vaikka niihin umpinaisiin!

Itse tason kokoomisesta en kuvitellut todellakaan, että se olisi pystyssä reilussa tunnissa ja näyttää vielä noin kivalta kaikkien kommelluksienkin jälkeen mitä tein sitä väkertäessä. Mä niin tykkään tosta ja niin tykkään noista ovista, joissa on lasi keskellä. Kädet täristen, sormenpäät herkkinä ja erittäin väsyneenä voin vaan kuitata tän päivän hymyssä suin ja alkaa tekemään jotain sairaan hyvää iltapalaa koska sen oon ansainnut.

Bestå taitaa olla mun uusi vakihuonekalusarja..
Jos ei laadukasta, niin ainakin kaunista sekä muunneltavaa!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.