torstai 9. lokakuuta 2014

PELASTETUT AIVOSOLUT

torstai1

Oikea hyvän mielen torstai ollut tämä päivä eikä edes ananaksilla pilattu pizza saanut mun hyvää mieltä tuhottua. Viimeinen rutistus huomenna töiden osalta ja taas olisi tiedossa pari vapaapäivää. Isovanhemmatkin tulossa ensimmäistä kertaa mun kotia katsomaan. Menihän siinäkin puoli vuotta. Stressattu on siis ominaiseen tapaani jostain ja se oli kaupassa tänään tarjottavien takia. On ostettu mutakakusta rahkapulliin ja on pohdittu mitähän maitokermaa sitä ostaisi, että pappa saa edes kahvinsa alas. Pitäähän sitä nyt isovanhemmat sentäs vakuuttaa, että jonkinlaista konkreettista aikuistumista on tapahtunut. Oh my.

 Huomasin myös, että en oo katsonut viime päivien aikana edes telkkaria kun oon ollut niin rakastunut mun sängyn uuteen paikkaan makuuhuoneessa ja siinä ohessa tulleeseen ihanaan yksityiskohtaan, taivaaseen. Viime yönäkin tuijotin kuuta kuin sekopää ja kattelin miten kaunis taivas on. Aitiopaikalla mun sänky siis taivaan tuijotukseen. Voiko kliseisemmin (sekopäisemmin) tuotakaan asiaa sanoa mutta taivas on voittanut telkkarin kymmenen nolla viime päivien aikana. Kuolleita aivosoluja on ainakin vähemmän jos ei mitenkään muuten tervejärkisesti voi tuota asiaa perustella. Ei huolta, en katsele taivasta tavasta. Viime yönä ei vaan tullut uni.

Ihanaa iltaa ja kauniita unia! ♥
Onneksi taas kohta pääsee taivasta katteleen.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

∞ Siistiä kielenkäyttöä ja muistetaan toisten kunnioitus.
∞ Otan mieluusti vastaan palautetta hyvässä ja pahassa, mutta kritiikinomaisesti.